Det blev Henny Rindom, der sikrede sig sejren, da ROFI Petanque torsdag den 18. juni afviklede sin årlige interne pokalturnering, der også tæller som det årlige klubmesterskab.
Henny Rindom besatte førstepladsen med tre sejre og plus 28 points og fik dermed pokalen for 2026. Kirstine Slyk blev nr. 2 med tre sejre og plus 18 points, mens Jørn Østerby tog tredjepladsen med tre sejre og plus 15 points.
Pokalturneringen blev afviklet på banerne ved ROFI-Centret. 29 af klubbens 39 medlemmer deltog i turneringen, der blev afviklet i flot sommervejr.
Medlemmerne i ROFI Petanque spiller hver tirsdag og torsdag eftermiddag fra kl. 14 til kl. 16. Klubben deltager også i den løbende turnering i Vestjyllands kredsen med tre hold. Et af holdene spiller i den bedste række, der hedder A+ rækken, mens de to øvrige hold spiller i henholdsvis A-rækken og B-rækken.
![]() |
De tre bedst placerede ved ROFI Petanques pokalturnering 2026. Fra venstre Jørn Østerby, der blev nr. 3, Henny Rindum, der blev nr. 1 og dermed klubmester, og Kirstine Slyk, der besatte andenpladsen. |
| Medlemmerne i ROFI Petanque spiller hver tirsdag og torsdag fra kl. 14 til kl. 16 på banerne ved ROFI-Centret. | ![]() |
![]() |
I petanque gælder det om at få kuglerne placeret tættest på den lille bold, der hedder” grisen”. |
| Flot sommervejr ved ROFI Petanques pokalturnering. | ![]() |